FG 1:5 a 1:6 - servisní informace
Tabulka nastavení karburátoru - předepsáno výrobcem
Pro neznalé angličtiny jsem dodal důležité vysvětlivky.
Popis motorů
Následující text je přeložen z angličtiny. Proto ho prosím berte jako informativní.
BEZ ZÁRUKY
1. Základní informace k motoru
Vždy před startem motoru zkontrolujte čistič vzduchu a správné nasazení adapteru vzduchového filtru.Základní nastavení motoru je provedeno z výroby.V prostředí se zvýšenou prašností doporučujeme provést utěsnění mezi karburátorem, adapterem vzduchového filtru a vzduchovým filtrem přidáním FG Silicone 6503. Mazání paliva
je 1:25 a sdílí 4 % oleje. Palivo Super nebo Super plus. Doporučený je FG Panolin
Racing Oil optimální mazání.
2. Startování studeného motoru
Zavřete plynové šoupátko nebo raději na dorazovém šroubu.
Nyní zavřete sytičovou klapku karburátoru.Stiskněte pumpičku at
the carburetor dokud pumpa nebude plná paliva. Pomalu zatáhněte za šňůru dokud neucítíte první odpor, zatáhněte silně dokud zapalování motoru nebude slyšitelné. Normálně se motor zastaví po prvním zápalu. Nyní otevřete sytičovou klapku a zatáhněte za šňůru startéru znovu dokud se motor nerozběhne. Nikdy nenechávejte studený motor běžet na maximální výkon, raději zahřejte motor po dobu 3-4 mitut při nízké rychlosti. Nemůže být vyloučeno poškození.
3. Startování teplého motoru
Nechte sytičovou klapku otevřenou, stiskněte pumpu a zatáhněte za šňůru. K vypnutí motoru použijte tlačítko STOP.
4. Nastavení karburátoru
Závisí na vzduchovém filtru, Tlumiči výfuku a provozních podmínkách a korekce může být nezbytná.
Nechte motor běžet dokud nedosáhne provozní teploty. Když motor trochu deceleruje během akcelerace, tehdy je směs příliš chudá.
V tomto případě otevřete "No-load" šroub (L) proti směru hodinových ručiček.
Když otáčky jdou nahoru pouze pomalu koktavě a s oblakem dýmu, motor nejspíše běží s příliš bohatou směsí. V tomto případě otočte "No-load" šroub (L) po směru hodinových ručiček.
Nastavte směs pro maximální výkon, zvedněte zadní kola
a vytočte teplý motor krátce na maximální rychlost. Nyní můžete nastavit
"Full-load" šroub (H) do leva (chudá směs) nebo vpravo (příliš bohatá směs).
VAROVÁNÍ! Nenechávejte motor běžet bez zatížení na maximální rychlost příliš dlouho. Z největší části nastavení volnoběhu
šroub k regulování volnoběhu jedně opět když to je nutné k nastavení
motoru po No-load šroubu L or Full-load šroubu H.
5. Základní nastavení karburátoru
Mnoho motorů může být špatně seřízeno.
Když cítíte že No-load šroub L nebo Full-load šroub H je kompletně rozštelované,
zavřete opatrně oba nastavovací šrouby L + H . Potom
otevřete nastavovací šrouby proti směru hodinových ručiček tak,aby korespondovaly s následující tabulkou: Viz. Výše
BEZ ZÁRUKY
Komentáře
Přehled komentářů
Torsion bras de quelqu'un est comment calleux votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur essence pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre manque de sensibilite bat, il pompe le sang par vos arteres a la flanerie de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/homme-pharmacie-fr-achat-cialis/
Blood Tension - Taylor & Francis Online
(Aassornoni, 8. 10. 2018 23:41)