27.10.07 Super Sky Lady
Dnes jsem Ladynu konečně po dlouhé době pustil do vzduchu. Dlouhou dobu visela pouze u stropu v dílně a sloužila jako zdroj dílů pro Bellancu. Před nedávnem dostala nový motor Mig 480 Race, serva Hitec HS - 55 a konektory byly přizpůsobeny ke snadné montáži regulátoru Jes 020 z Bellancy. Po startu se ale opět objevily problémy s ovladatelností. Stále se točila doprava a ani vychýlení směrovky na opačnou stranu nemělo žádný vliv. Po té jsem zkusil posunout křídlo doleva. Její chování se naprosto změnilo. Nyní letěla rovně a reakce letadla na vychýlení páčky ovladače byly naprosto bezchybné a na obě strany zatáčela velice ochotně. Jen výkon motoru nebyl stále nic moc. Pak jsem se rozhodl nahradit originální regulátor regulátorem Jes 020 z Bellancy. Výsledek byl naprosto ohromující. Ladyna stoupala velice ochotně i do výšek, kam se s původním regulátorem neměla vůbec šanci vyškrabat. Nahoře jsem vypnul motor a nechal jsem ji klouzat. Na regulátoru byla zapnuta brzda, a tak problémy se sklápěním vrtule nadobro odpadly. Když po nějaké době doklouzala až nad zem, tak jsem opět spustil motor a hurá opět nahoru. Doba letu tímto způsobem vzrostla oproti letům s Bellancou o 100 procent. A to za povětrnostních podmínek které nebyly zrovna ideální.
Ladyna létala s akumulátory :
7-mi článek 1100 mAh
8-mi článek 1100 mAh
8-mi článek 600 mAh
Nejvíce jsem však využíval 7-mi článek 1100mAh vzhledem k tomu, že jeho hmotnost byla při stejné kapacitě 1100mAh podstatně nižší než 8-mi článek.