...aut
Jak to všechno začalo ...
(Omluvte prosím špatnou kvalitu snímků. Jedná se o klasické fotografie a ofocené digitálním fotoaparátem)
Moje první RC auto byl silniční model Alfa Romeo v měřítku 1:8 se spalovacím motorem o objemu 3,5 ccm. Rc vybavení tvořila tehdy dvoukanálová souprava Hitec Lynx.
Na tento podvozek jsem se rozhodl vyrobit laminátovou karoserii vozu Škoda 130RS.
dokumentace
karoserie s vyřezanými okny
osazování karoserie na podvozek
vyřezávání otvorů pro kola
Karoserie byla nakonec nastříkána červenou akrylátovou barvou.Bohužel jsem neudělal zádný snímek hotové karoserie.
Po nějaké době jsem přešel na měřítko 1:10. Jednalo se o podvozek CR-2 (pohon zadní nápravy) s karoserií Porsche 911. O pohon se u tohoto podvozku stará spalovací motor o objemu 2.5 ccm.
Nakonec přišla přestavba podvozku na Stadium truck. Byla zakoupena karoserie 1:10 z nabídky fy. Carson s názvem NITRO BULL. Ta byla nastříkána moudrým metalickým lakem na lexan.
Po přestěhování jsem všechno své vybavení prodal.
Uteklo pár let a já zjistil,že bych se tomuto koníčku chtěl začít opět věnovat. Nastalo tedy rozhodování, jaký model by byl nejvhodnější. Vzhledem k tomu, že jsem ho kupoval v prosinci, byla jasným favoritem "elektra". Už jen z důvodu možnosti jezdit v uzavřených prostorách. Druhou variantou byl off road se spalovacím motorem, který by se dal provozovat i ve stížených podmínkách (bláto,sníh). Samozřejmě, že vyhrála elektra v měřítku 1:10 s pohonem 4WD a karoserií Citroen Xsara Kit Car na podvozku TS-4e od fyrmy Thunder Tiger.
Jak se později ukázalo, byl to dobrý kompromis. Po pár úpravách zakrytování elektroniky jsem si s ní mohl troufnout i do sněhu.
Ale Xarou to všechno pouze znovu začalo.